sobota, 5 sierpnia 2017

PRODUKTY NOVACLEAR




Hej, hej! Dziś przechodzę do Was z postem kosmetycznym, a mianowicie z produktami od firmy Novaclear. Pierwszym kosmetykiem jest płyn do mycia twarzy i ciała, który jest bezzapachowy. Stosowałam go już i mogę szczerze stwierdzić, że nie wysusza skóry, świetnie się też sprawdza jako żel. Można go stosować rano jak i wieczorem. Drugim kosmetykiem jest nawilżający balsam do ciała. Od początku jak go otworzyłam niezbyt byłam zachwycona, może dlatego że jestem nauczona do balsamów które mają zapach, ten jednak nie pachnie. Testowałam go pare dni i mogę stwierdzić, że super nawilża. Produkty się u mnie sprawdziły, jestem z nich bardzo zadowolona i cieszę się że miałam okazję je przetestować. Testowaliście może produkty od tej firmy? Sprawdziły Wam się? Dajcie znać w komentarzach :)


kosmetyki/ cosmetics - TUTAJ / HERE



INSTAGRAM: jowitamichalowska
SNAPCHAT: j-michalowska

22 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tych produktów. Może się skuszę 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega produkty, na pewno sa warte kazdej uwagii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty :) nigdy o nich jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach :) Ale powiem wyglądają kusząco ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tylko nie podrażniają, to na pewno wypróbuję:)
    pozdrawiam i zapraszam
    Fashiolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podrażniają, używam je cały czas i są świetne :) Polecam przetestować.

      Usuń
  6. Na pewno je wypróbuję jeśli gdzieś na nie trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już słyszałam właśnie o tej firmie. I też była pozytywna opinia ;)
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ta serię i bardzo i to bardzo przypadła mi do gustu, polecam także micelka od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tych kosmetykach bardzo wiele pozytywnych opinii, miałam również okazję testowania, ale odmówiłam i teraz może trochę żałuje, bo mogły okazać się dobrymi produktami do mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się sprawdziły, więc polecam przetestować :)

      Usuń
  10. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wydają się być dobre i chętnie wypróbowałabym je :)

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak zapachu to pewnego rodzaju atut, dzięki któremu produkt może zwiększyć grono odbiorców. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam tych produktów ani nigdy nie słyszałam o tej firmie. Muszę jednak przyznać ze brzmi to ciekawie :) A więc jest duża szansa że być może je przetestuje i sprawdzę jak to u mnie sie sprawdzi :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli chcesz zostaw link do swojego bloga, a postaram się odwdzięczyć.