niedziela, 2 lipca 2017

OGRODNICZKI

Hej, hej! Dziś przechodzę do Was z dość prostą i klasyczną stylizacją, w której mam na sobie jeansowe ogrodniczki. Od dawna o takich marzyłam ( haha ). Zamówiłam je przez internet ze sklepu Sammydress, są naprawdę dobrej jakości. Połączyłam je z czarną bluzką z nadrukiem w kwiaty, które stają się hitem sezonu! Dodałam także czarne okulary, oraz niezawodny zegarek od DW, który stał się moim ulubieńcem. Założyłam również wygodne, białe trampki. Co myślicie o takim luźnym połączeniu?

fot. Weronika Szczawik

ogrodniczki / dungarees - KLIK / HERE | t-shirt - KLIK / HERE | okulary / sunglasses - KLIK / HERE | zegarek / watch - KLIK / HERE | case - KLIK / HERE

17 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Ten zegarek jest mega ♥ Bardzo ładny case :))
    Pozdrawiam!

    http://marysiachudy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wszystko świetnie ze sobą współgra wow robi wrażenie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w tej stylizacji ♥ Bardzo podoba mi się haft jaki znajduję się na bluzce, a te okulary MAGIA!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam haftowane rzeczy i zegarki DW! :)

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ogrodniczki <3 mój ulubiony element <3 A ta bluzka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są bardzo ładne! Idealnie pasują do tej bluzki :)


    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ogrodniczki! A zegarek cudny! Tak samo okulary!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli chcesz zostaw link do swojego bloga, a postaram się odwdzięczyć.