czwartek, 13 lipca 2017

HOLIDAY

Nareszcie wakacje! Kiedy usyłyszałam ostatni dzwonek, czułam że byłam już wolna - mogę wyjść ze szkoły i wrócić do niej za dwa miesiące pełna radości i energii. Ten rok zleciał mi naprawdę bardzo szybko. Kolejny rok chyba minie mi jeszcze szybciej, bo będę juz w trzeciej gimnazjum. Ten czas tak szybko leci, prawda? Bardzo się cieszę że one już są, mogę jechać nad jezioro, morze, spędzić czas ze znajomymi. Mam naprawdę dużo planów na te wakacje i mam nadzieję że wszystko się uda. Jak u Was? Plany na wakacje macie? Jakie? Piszcie w komentarzach, a chętnie poczytam! Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie, gdzie często dodaję coś nowego jowitamichalowska ) 

fot. Weronika Szczawik 

kurtka / jacket - TUTAJ / HERE | spodnie / pants - TUTAJ / HERE

INSTAGRAM: jowitamichalowska
SNAPCHAT: j-michalowska



11 komentarzy:

  1. Piękna sesja ;D
    Ładny kolor szminki ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się mówi... 2 miesiące... ale niestety nadchodzi u mnie klasa maturalna i te wakacje już takie piekne nie są. I chociaż chce wykorzystać te wakacje pełną parą to wiem, że nie obejdzie się bez powtorek :( super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety ja wakacji nie mam. Urok pracowania. Ale jadę w pierwszej połowie sierpnia na urlop, i mam nadzieję że moje plany wypalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja ♥ Stylizacja jak najbardziej w moim stylu :) BOMBA!! ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kiedy u mnie był czas szkoły, chociaż czasem za nim tęsknie szczerze... a stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli chcesz zostaw link do swojego bloga, a postaram się odwdzięczyć.