poniedziałek, 19 czerwca 2017

ZEGAREK DANIEL WELLINGTON

Chyba każdy z nas zna markę DW? Zegarki jakie są w tej firmie produkowane są niesamowite! Mój pochodzi z modelu Classic Black Cornwall, który świetnie pasuje do każdej stylizacji ( nawet sportowej ). Pamiętam jak kiedyś marzył mi się taki zegarek od tej firmy, bo przecież kto by go nie chciał? Ja bardzo lubię nosić zegarki, więc naprawdę możecie się dziwić czemu tak jestem nim zauroczona. Świetnie prezentuje się czarny pasek, a także czarna tarcza z elementami złota. Został on bardzo ładnie i porządnie zapakowany bez żadnych uszkodzeń. Dodatkowo pojawia się bransoletka Classic Cuff Small Rose Gold w kolorze złotym z napisem Daniel Wellington. Ja niestety zamówiłam za małą, ale mam nadzieję że ją komuś sprezentuję. Naprawdę jestem zachwycona tymi produktami. Co sądzicie o zegarkach marki DW? Macie już może takie cudo? Mam dla Was także kod jowitamichalowska, a da Wam 15 % zniżki do zakupu zegarków na www.danielwellington.com/pl który jest ważny do 17.07.2017


zegarek / watch - TUTAJ / HERE
bransoletka / bracelet - TUTAJ / HERE
róże / roses - TUTAJ / HERE




INSTAGRAM: jowitamichalowska
SNAPCHAT: j-michalowska


15 komentarzy:

  1. Świetny zegarek i piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zegarka! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te zegarki! Wszystkie mi się podobają i sama chciałabym mieć jeden z nich <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zegarek! Strasznie mi się podoba :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bombowy, sliczna jest ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mega! Przepiękne są zegarki DW! ♥ Marzy mi się taki *.*
    Super post! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram się nosić w miarę często zegarki, co niestety marnie mi wychodzi. Za każdym razem przypomnę sobie o nim jak już jestem za daleko od domu ;p Choć przyznam że ten model jest ładny. Widzę też że pasek ma dużą ilość dziurek, co jest na plus bo mam mały nadgarstek i zazwyczaj zegarek lata mi po ręce jak opętany. A tego nie znoszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli chcesz zostaw link do swojego bloga, a postaram się odwdzięczyć.