sobota, 10 czerwca 2017

RÓŻOWO MI

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją ( wiosenną ). Powiem Wam, że częściej chodzę w ciemnych ubraniach, niż w jasnych ale tym razem postawiłam na różową kurteczkę z moją ulubioną torebką w kształcie ciastka, która jest przeurocza! Połączyłam ją z czarną bluzką i niebieskimi spodniami w dziury. Wybrałam do całego outfitu różowe, wygodne buty które po prostu uwielbiam! Dodatkiem jest fioletowy zegarek, który nadaje charakter całości. Co myślicie o takim połączeniu?


fot. Weronika Szczawik

kurtka / jacket - TUTAJ / HERE | spodnie / pants - TUTAJ / HERE | torebka / bag - TUTAJ / HERE | zegarek/ watch  - TUTAJ / HERE  buty / boots - TUTAJ / HERE 

INSTAGRAM: jowitamichalowska
SNAPCHAT: j-michalowska

17 komentarzy:

  1. Ja ostatnio chodzę trochę w ciemnych i trochę w jasnych, czyli pół na pół :p Wcześniej w mojej szafie były same czarne ubrania, ale teraz jakoś polubiłam białe czy właśnie takie różowe jak twoja kurteczka.
    Śliczna jest ta torebka! <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę się- ale Tobie wszystko pasuje ;) Torebka jest fajna, ostatnio właśnie poluję na coś w tym typie. Kurtka też fajna, ale wygląda na strasznie ciepłą.
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kurteczka jest bardzo lekka, może akurat wyszła na zdjęciu na ciepłą, ale jest naprawdę bardzo przewiewna :)

      Usuń
  3. bardzo ładna propozycja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja bardzo mi się podoba, ten zegarek jest przepiękny <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za różem ale tobie naprawdę dobrze wygląda. Ciekawa stylizacja :) Wręcz słodka ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest ta stylizacja. Wszystko mi się w niej podoba ♥♥ Ale... chyba najbardziej ta słodka torebka, no i oczywiście ten zegarek ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sliczna kurtka :) bardzo w moim guscie, a Ty wygladasz w niej bombowo! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a kurtka wspaniała!
    Dodatkowo cudowna pogoda sprzyja do robienia zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przepiękny zegarek, zachwyca poprostu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli chcesz zostaw link do swojego bloga, a postaram się odwdzięczyć.