wtorek, 27 czerwca 2017

ETUO CASES

Cześć! W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokazać moje dwie obudowy, które przyszły od Etuo. Obie były w bardzo ładnym stanie, pięknie zapakowane. Na żywo wyglądają tak samo jak na zdjęciu. Firma ma bardzo duży wybór etui na dużo modeli smartfonów. Obudowy, które ja zamówiłam są gumowe. Jedną wybrałam która była już gotowa na stronie, a drugą zaprojektowałam sama. Jest to naprawdę świetna opcja, aby każdy mógł sobie sam zaprojektować obudowę. Można ją wręczyć także jako świetny prezent. Polecam wszystkim zajrzeć na sklep, bo naprawdę się opłaca.


paletka / pallete - TUTAJ / HERE

INSTAGRAM: jowitamichalowska
SNAPCHAT: j-michalowska

20 komentarzy:

  1. Ale super obudowy! Szczególnie ta w maliny-idealna na lato :D
    Bardzo spodobały mi się zdjęcia <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Z etuo już kiedyś miałam obudowę i mam zamiar zamówić kolejną z serii summer vibes :)
    A co do twoich to ta z malinami jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta w malinki jest super :D Też muszę kupić jakąś nową obudowę na telefon, więc z chęcią zajrzę na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona jest mega! Od wyboru do koloru każdej obudowy ♥

      Usuń
  4. Aww.. Przepiękna jest ta paletka. Najbardziej urzekła mnie obudowa z malinami ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. To etui w maliny jest bombowe Kochana :) co do kosmetykow z chinskich stronek ja bym sie osobiscie bala ich uzyeac ze wzgledu na nie wiadomy sklad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam już jedną paletę i powiem Ci, że jest mega. Stwierdziłam że zamawiam drugą i mnie urzekła (haha ) ;)

      Usuń
  6. Swietne taki etui a wzorki idealne na lato, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam jakiegoś case na swój telefon, bo niestety zbyt często uczy się latać. A jakoś trzeba go zabezpieczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli chcesz zostaw link do swojego bloga, a postaram się odwdzięczyć.