środa, 31 maja 2017

ŚWIĘTOWANIE Z ZAFUL

Bardzo lubię robić zakupy przez internet, jeżeli mnie śledzicie, to wiecie, że często zamawiam rzeczy z zagranicznych stron. Sklep ZAFUL jest moim najlepszym sklepem zagranicznym, z którego zawsze coś wybiorę. Obchodzi teraz swoje 3 urodziny!

Od dość dawna współpracuję z tym sklepem, więc mogę stwierdzić że ubrania są z bardzo dobrego materiału. Złożenie zamówienia jest łatwe, a sposoby płatności jest kilka, najczęściej wybieraną jest przelew paypal. Paczki wysyłane są na części, przesyłka przychodzi w około 2 tygodnie. Pan, z którym piszę zawsze mi doradzi, pomoże i bardzo sprawnie odpisuje na moje wiadomości. Naprawdę zachęcam Was do odwiedzenia tego sklepu, a na pewno każdy znałazłby coś dla siebie. 


INSTAGRAM: jowitamichalowska
SNAPCHAT: j-michalowska

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post!
    Ten strój boski! *.* Muszę sobie taki sprawić!!!
    Super zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze myślalam że ta firma dopiero ma rok, a nie trzy. Te bluzki są genialne, ale trzeba się w nich pilnować i nie garbić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszne te dżinsy z kotami, chyba takie sobie sprawię :D i w sumie strój kąpielowy by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaful ma zawsze niesamowite rzeczy. Muszę koniecznie złożyć zamowienie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś złożyć zamówienie. Ciuchy mają naprawdę ładne!
    Dwie pierwsze bluzeczki cudne! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne spodnie! Od dawna poszukuję podobnych a te naprawdę mi sie podobają
    Strój kąpielowy też cudny *-*


    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne spodnie!Na mnie pewnie za krótkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli chcesz zostaw link do swojego bloga, a postaram się odwdzięczyć.