niedziela, 21 maja 2017

SUKIENKA W KWIATY



Hej! Ostatnie dni są tak śliczne, że musiałam wybrać się na zdjęcia. Humor mi dopisuje jak widzę za oknem słońce, aż czuję że nadchodzą wakacje.
Tym razem przygotowałam dla Was elegancką, wiosenną stylizację ze sukienką w kwiaty.
Połączyłam ją z czarną, zwykłą torebką ( która stała się moim ulubieńcem ) oraz z pięknymi czarnymi butami na koturnie. Dodatkiem jest bransoletka, która łączy się ze złotym łańcuchem przy torebce. Outfit może być na różne okazje np na chrzciny. Co myślicie o takiej stylizacji?


fot. Weronika Szczawik

sukienka / dress - TUTAJ / HERE | torebka / bag - TUTAJ / HERE


INSTAGRAM: jowitamichalowska
SNAPCHAT: j-michalowska

53 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja :) Lubię piankowe spódniczki i sukienki :D Torebka mega pasuje do tej sukienki :*

    Pozdrawiam :*
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny krajobraz ♥♥ Cudowna stylizacja bardzo podoba mi się ta sukienka. Uwielbiam kwiatowe motywy ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja i ta sukieneczka no jest przepiękna <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie w koncu czus ze idzie lato ;) super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie to wygląda :). Super zdjęcia! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, pogoda wpływa na nastrój człowieka. :D Śliczna stylizacja, spódniczka w kwiatki podbiła moje serce. *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka jest cudowna ♥ Bardzo lubię sklep vubu. Jest tam wiele ciekawych rzeczy w dobrych cenach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, też go bardzo lubię ♥ Dziękuję kochana :)

      Usuń
  10. Motywy kwiatowe bardzo mnie do siebie przekonały. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest śliczna! Te kwiaty idealnie przełamują czerń. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest przepiękna, a motyw kwiatowy pięknie oddaje otaczającą nas wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, im lepsza pogoda tym więcej się człowiekowi chce! Bardzo fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka bardzo podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka ale torebka jeszcze piękniejsza!
    Obecnie podobne są w kolekcji mohito ;).

    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sceneria i stylizacja niczego sobie, aż chce się wyjść na pola i pooddychać świeżym powietrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Slicznie to wszystko razem sie komponuje, masz przesliczne wlosy Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa ♥

      Usuń
  19. Nie no zaniemówiłam wyglądasz cudownie w tej sukience , czekam na wiecej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ♥ Cieszę się ogromnie, że jesteś ze mną:*

      Usuń
  20. Sukienka bardzo ładna ;) Choć ostatnio jestem za jaśniejszymi rzeczami, bo czarny już mi się "przejadł". I nie dziwię Ci się że torebka, należy do Twoich ulubieńców- jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kolor czarny, więc z tego też wygbrałam taką sukienkę ^^ Dzięki ;-)

      Usuń
  21. Piękna stylizacja a sukienka jest cudna *-*

    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie, lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka piękna kiecka! zabiorę Ci ją ukradkiem:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w twojej spódnicy! cudo :)
    http://tuklaudia.blogspot.com/ obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kiecka pasuje do pleneru zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia - od razu poprawiają humor. A cała kreacja super, pięknie w niej wyglądasz.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli chcesz zostaw link do swojego bloga, a postaram się odwdzięczyć.